معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور آخرین جزئیات از وضعیت مقابله با تروریست‌های جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و چابهار را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با بخش خبری ۸ شبکه خبر سیما در ارتباط با آخرین جزئیات از وضعیت مقابله با تروریست‌های جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و چابهار اظهار کرد: شب گذشته گروهک تروریستی _ صهیونیستی جیش‌الظلم به مقر سپاه پاسداران در شهرستان راسک و به مقرهای سپاه پاسداران و دریابانی مرزبانی فرماندهی انتظامی در چابهار حمله کرد.

تعداد بازدید : 46


وی ادامه داد: هدف آن‌ها این بود که با تصرف تمامی این مکان‌ها همه عزیزان حافظان امنیت مستقر در این مراکز را به شهادت برسانند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با لطف خدا این تروریست‌ها در راسک با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شدند و در محاصره کامل هستند و هیچ راهی غیر از تسلیم یا کشته شدن ندارند که به معنای پایان اقدام تروریست‌هاست.
وی افزود: در چابهار نیز، به مقر سپاه پاسداران حمله کردند که با مقاومت و رشادت عزیزان سپاه پاسداران مواجه و مجبور شدند پس از این شکست به یکی از ساختمان‌های مسکونی نفوذ کردند و تعدادی را در آنجا گروگان گرفتند.
میراحمدی ادامه داد: عزیزان ما در سپاه پاسداران در ابتدا گروگان‌ها را آزاد کردند و سپس، ۵ نفر از تروریست‌ها دستگیر و ۵ نفر دیگر از تروریست‌ها کشته شدند.
وی گفت: در مقر دریابانی نیز با همت عزیزان ما در این مقر سه نفر از تروریست‌ها کشته شدند و عملیات تروریست‌ها در این مقر نیز با شکست روبرو شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: اکنون در چابهار تعدادی از آن‌ها وارد یک ساختمان شده‌اند که نیروهای حافظ امنیت  از جمله سپاه پاسداران و فراجا مشغول خارج کردن گروگان‌های تروریست‌ها هستند که پس از این اقدام، عملیات اصلی آغاز خواهد شد و تروریست‌ها مجبور به تسلیم و یا کشته شدن هستند.
وی ادامه داد: بنابراین؛ تا کنون بیش از ۵ نفر از عزیزان سپاه پاسداران و فراجا شهید و ۱۰ نفر مجروح شده‌اند. 
میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: اوضاع در شهرهای راسک و چابهار عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها